Kamis, 19 November 2015

Relief Harian Dengan Kerusi Urut

Relief Harian Dengan Kerusi Urut

Terapi urut telah terbukti mempunyai banyak manfaat positif ke atas kesihatan anda dan kesejahteraan. Banyak kajian penyelidikan telah mengesahkan bahawa terdapat pelbagai mengesankan manfaat fizikal dan emosi. Terapi urut membantu untuk melegakan tekanan, mengurangkan ketegangan otot, mengurangkan kesakitan, meningkatkan warna kulit dan meningkatkan kesedaran. Walaupun terdapat banyak faedah kepada terapi urut, ada kaveat. Terapi urut perlu dilakukan secara tetap dan berterusan. Ia adalah benar-benar tidak berbeza daripada diet dan senaman.

Ketika kita berfikir tentang mengurut rawatan, kita berfikir tentang mempunyai tukang urut. Walaupun populariti terapi urut telah meningkat, begitu juga permintaan pada masa kita. Ini telah menjadikan ia sukar untuk membuat perjalanan yang konsisten ke spa untuk mendapatkan rawatan urut biasa.

Sekarang cara lain untuk menerima rawatan urut biasa adalah dengan kerusi urut robot. Ini tukang urut mekanikal adalah dengan hebat mudah. Mereka boleh didapati berdasarkan jadual anda dan bukan negara mereka. Hanya mengambil tempat duduk dan biarkan ia pergi kerja.

Apabila manusia pertama kali melihat kerusi urut $ 3000, kesan pertama mereka adalah bahawa mereka adalah sangat mahal. Pada pandangan pertama, ini seolah-olah ia adalah benar. Walau bagaimanapun, kerusi urut sebenarnya sangat kos efektif sama seperti sebuah kereta adalah kos-berkesan ke atas mempunyai kuda.

Adalah penting untuk mendapatkan maklumat mengenai bilangan ahli terapi urut berbanding kerusi urut. Urutan biasa akan berjalan anda $ 60 sejam. Jika anda mendapat satu urut seminggu selama satu tahun, maka ini kini $ 3120 yang merupakan kos kerusi urut biasa.

Mari kita bandingkan recliner robot yang berjalan $ 3000. Sekarang, biasanya kerusi urut $ 3000 akan mempunyai jangka hayat 2000 jam. Yang keluar kepada $ 1.50 sejam terapi urut. Bandingkan $ 1.50 sejam $ 60 sejam dan anda mula melihat penjimatan produktiviti kerusi urut.

Ia adalah mudah untuk mendapatkan rawatan kerap daripada kerusi malas robot. Teknologi telah memberi kesan recliners ini dengan cara yang positif. Mereka kini mengandungi beratus-ratus variasi urutan. Semua ini boleh didapati di sentuhan butang.

Apa yang saya suka tentang mengurut recliners adalah bahawa mereka mempunyai pelbagai besar program. Banyak pengeluar telah bersepadu teknik urut paling popular dari seluruh dunia. Anda kini boleh mencari shiatsu, refleksologi, tisu Hawaii dan mendalam terdapat di recliners ini.

Salah satu kebaikan kerusi urut adalah bahawa anda akan menikmati adalah etika tugasnya. Kerusi urut tidak pernah mengambil rehat kopi, tidak pernah mengadu dan tidak pernah letih lesu. Ia setia akan melaksanakan setiap arahan setiap kali.

Ini recliners kini menawarkan banyak ciri-ciri terapeutik tambahan. Anda kini boleh mencari pemain muzik untuk membantu minda anda berehat. Terdapat pemanas badan penuh yang membolehkan anda untuk memohon haba ke kawasan-kawasan tertentu. Terdapat juga badan penuh sistem regangan untuk membantu menghulurkan kaki dan juga bahu dan belakang.

Sistem urut mampatan udara yang bersepadu dan berkembang dalam banyak kerusi ini. Sistem ini terdiri daripada pam udara dan beg udara berkontur. Air mesin berkenaan dengan beg udara yang kemudiannya menyediakan tindakan memerah ke bahagian-bahagian yang berlainan di badan.

Ia kini mudah dan selesa untuk mendapatkan terapi urut setiap hari. Dapatkan manfaat kesihatan rawatan urut biasa dengan kerusi urut anda sendiri. Ini recliners maju sesuai untuk rumah atau pejabat. Alami perbezaan bahawa beberapa minit terapi urut boleh membuat pada hari anda, setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar